vrijdag 12 augustus 2016

Techniek

Nee technisch ben ik echt nooit geweest en zal ik waarschijnlijk ook nooit worden, ik ben er simpelweg te ongeduldig voor denk ik.
Het hebben van een webwinkel is hartstikke leuk maar ik vind het ook hartstikke lastig, in de goede zin van het woord.
Ik wil veel en ik wil het snel en dat zijn geen ingrediƫnten die lekker samengaan.
Gelukkig heb ik een eega die mij veel bij dit soort zaken kan ondersteunen maar ja om nou voor ieder wissewasje bij hem aan te kloppen is ook zo wat.
Dan zijn daar nog de mensen van Shoppagina die mij ten alle tijden te woord staan en antwoord geven op mijn, ongetwijfeld, rare vragen en super vriendelijk zijn, hulde!!!
Ook nu weer, ik wil beter vindbaar zijn op Google en dat is best een dingetje, maar ik blijf het gewoon proberen, vol goed moed en hulp!



Al die mooie kopjes wauw!



Nou ja zeg noem ik net Shoppagina, bellen zij mij om mij door het menu heen te loodsen, dat noem ik nog eens service!!
Dus de komende dagen stort ik mijzelve weer op het aanpassen en verbeteren en probeer daarbij mijn geduld te bewaren wiehoeee.

Een kleine onderbreking echter aanstaande zondag, dan hebben wij een samenzijn in het Fries Museum vanwege het bijna ten einde zijn van de tentoonstelling Breien, nog niet geweest?? en je hebt nog de kans, echt gaan, zo leuk!!
De tentoonstelling loopt nog tot en met 28 augustus!!


Mijn taartjes op prachtig gebreid kleedje!

Inmiddels er zelf zo'n keer of 5 geweest en het blijft leuk en telkens ontdek ik weer iets nieuws.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten